Translate

poniedziałek, 27 października 2014


WSPOMNIENIA

 

czym jest miłość.? czym jest tęsknota.?  czym jest strach.? czym jest radość.? czym są noce.? czym są dnie.? czym jest jedzenie.? czym jest podróż.? czym jest nauka.? kim są przyjaciele.? kim jest miłość.? kim jesteś ty.?

 

pamiętam wszystkie chwile z dzieciństwa i z ubiegłych lat tak jakby to było wczoraj. pamiętam święta jak miałam chyba 5 lat, gdy wigilie spędzałam tylko z rodzicami, jedyna taka najlepsza, z których pamiętam. jak mama pakowała mi każdy drobiazg z osobna, by sprawić radość swojej małej córeczce. faktycznie uwielbiałam dostawać prezenty jak każde dziecko. wspominam pierwsze wakacje z rodzicami miałam jakieś 11 lat pojechaliśmy nad morze, również jedne z lepszych na jakich byłam. pamiętam pierwszy wyjazd za granicę, do Hiszpanii gdy miałam 16 lat, pierwszy lot samolotem, pierwsze wakacje za granicą, był to cudowny czas. ostatni mój wyjazd był w kwietniu, do Włoch, na kanonizację Jana Pawła II. dopiero wtedy poczułam się jak prawdziwy podróżnik. noc na Placu Św. Piotra w Watykanie, ciągle pieszo i autokar, ale wspomnienia, najlepsze. bezcenne. ale tu pojawia się tęsknota za bliskimi, brak kontaktu robi swoje. te wakacje równie były nie zapomniane, miesięczny wyjazd Dominika, rekolekcje w Łostówce. najlepsze reko. najlepsza Łostówka. w sumie rok później gdzie wszystko się zaczęło z nim. miejsca, które warto ponownie zwiedzić, z nim. teraz prawie listopad, jesień, zaraz przyjdzie zima i święta. nastrój zimowo-świąteczny zadziała na każdego. kochani na dziś to tyle. miłego dnia, wieczoru czy też snów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz