Translate

poniedziałek, 13 października 2014

nauka nowego języka? czemu nie!


mimo, że mam dużo na głowie, bo technikum to jednak ciężki orzech do zgryzienia. Lecz czemu nie spełnić marzenia. pierwsze koty za płoty. coraz bardziej mi się podoba język hiszpański. miesiące, które pisze się podobnie do angielskiego, dni tygodnia brzmią dla mnie jak danie z restauracji. a przedstawiając się wydaję mi się jak bym mówiła o księżycu hehehe nie pytacie. przemyślenia rudej po hiszpańskim :)

co dziś na pierwszy rzut było na hiszpańskim?
 
lunes, 13 octubre 2014
Me llamo Martyna.
Soy de Polonia.
Tengo diecisiete annos.

to co zapamiętałam z dzisiejszej lekcji :) jestem mądrą kobietą, zabierając się za tak cudowny język :)

na dziś to wszystko, trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz