Translate

sobota, 26 września 2015

od amatorki do profesjonalistki!

wystartowałam z amatorskiej pracy kierując się ku perfekcji. od małego marzyłam o najlepszym aparacie i robieniu zdjęć profesjonalnie ale realia nie były różowe, po prostu nie było mnie stać na dobry aparat nawet taki dla amatora. czas pokazał, że warto poczekać ze spełnianiem marzeń choć kilka lat. teraz doczekałam się wymarzonego aparatu, dzięki któremu mogę oficjalnie rozpocząć prace.
 
przedstawiam wam piękną Martę, uzdolnioną muzycznie i nie tylko. kobieta nie zwykła, dzięki niej zawdzięczam moją determinację. zawsze walczy o swoje i pokazuje jak można po swojemu dążyć do celu. bowiem właśnie ona rozpoczyna mój amatorski plan na najbliższe miesiące. dziękuję Wierzbo( Marto) za wszystko! oto i ona!
 



 
na dziś tyle, miłego wieczoru i już nie bawem więcej zdjęć !
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz