Translate

poniedziałek, 8 czerwca 2015

czas jakoś mi uciekł.

teraz powracam, szczerze mówiąc brakowało mi czasu w życiu nawet na odpoczynek. choć moje życie nabiera teraz tempu bo w maju i czerwcu spełniłam kolejne 2 marzenia. powędrowałam do Gdańska na ciekawą podróż w celu zobaczenia może mojego przyszłego akademika i miejsca gdzie spędzę najbliższe lata. ale to czas pokaże co z akademią w Gdyni. ale to jedyny był czas na relaks i odetchnięcie od rzeczywistości oraz taki czas aby powiedzieć " Stój! co ty chcesz ze sobą zrobić?" właśnie na to pytanie szukam odpowiedzi, bo mam za dużo planów i marzeń aby tak móc sobie odpowiedzieć. kolejne marzenie kupiłam aparat jestem pozytywnie nastawiona do robienia zdjęć i pokazywania ich coraz częściej. to taki krótki post informujący również , że teraz będzie mnie tu mało a to ze względu na moje sprawy życiowe ale raz na jakiś czas zawitam z orginalnym tematem. zawitam niebawem więc do zobaczenia!
 
 
 
             PS tak na miły wieczorek genialny kawałek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz