Translate

czwartek, 20 listopada 2014

w poszukiwaniu szczęścia!

        ' w poszukiwaniu szczęścia...'

 

życie biegnie dalej i dalej coś jak nie kończący się rollercoaster raz ku górze a nie raz ku dolinie. codziennie poznajemy setki osób, jedni ułatwią nam życie a reszta może je zrujnować ale o co tu chodzi.? właśnie. ostatni czas pokazał mi kto naprawdę jest moim przyjacielem. 'prawdziwego przyjaciela poznaje się w biedzie' właśnie o to chodzi. moja kochana mama powtarzała będziesz wiedziała kto jest twoim przyjacielem gdy będzie naprawdę źle a on zostanie i będzie widział, że coś się dzieje. tak, sprawdziło się to. od lutego 2013 roku starałam sobie normalnie poukładać życie, widomo nie raz było gorzej  ale były też cudowne chwile. nauczyłam się w życiu wiele mimo, że jestem młoda. każdy ma swoje zdanie o sobie i niech je uszanuje. straciłam 'przyjaciół' kilku ich było. pogodziłam się z tym. może nie byli prawdziwi skoro odeszli. czas tylko pokazał komu mogę ufać, komu poświęcać czas by pomóc. zawsze.
teraz na koniec tego postu napisze kilka słów chciałam podziękować tym którzy byli jak ich potrzebowałam. ludzie jesteście cudowni!
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz