Translate

środa, 12 listopada 2014

gonimy czas?

 

 mało czasu mamy, a on ucieka nam coraz szybciej...

 
 
a więc cały ten czas co mi teraz ucieka spędziłam w większości na dniach typu: wstać, iść do szkoły, wrócić, pouczyć się trochę, iść spać i tak cały tydzień a w piątek doszła młodzież misjonarska, spotkanie, msza, i przygotowania do jednego z lepszych koncertów na jakich byłam. trzeba było posprzątać za barem, w sali, w korytarzach ale tez inne duperele ważne dla wizerunku Bazyliszka :)
 
weekend już od piątku leciał lepiej, wiadomo dużo spędzonego czasu z ukochanym ale też iść rano pomóc trochę w miłosierdziu no i szybko lecieć do babci pomóc jej we wszystkim zjeść obiad, posprzątać w domu i lecieć dopiąć resztę na ostatni guzik co do koncertu. wiadomo od 17 do 23 latałam i ogarniam aby zaduszki muzyczne wyszły jak najlepiej. nie wszystkim mogła się podobać moja pomoc trudno ich sprawa. ja z siebie jestem zadowolona. genialne zespoły jak Arytmia i Banialuki. super zabawa i muzyka. (na dole linki do zespołów)
 
 
 
na koniec dodam kilka słów od siebie... ten kto nie spełnia marzeń jest tylko wrakiem człowieka... moje jedno malutkie marzenie właśnie teraz zostało spełnione... dziękuję. :)
 
Arytmia
 
 
Arytmia
Banialuki


Banialuki
 
niezastąpiona młodzież misjonarka :)
PS KONCERT ODBYŁ SIĘ DZIĘKI BAZYLISZKOWI, ZAPRASZAMY NA FB...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz