Translate

czwartek, 5 lutego 2015

moje szczęście.

'na niebie gwiazdy szepczą Twoje imię'

moja inspiracja poleciała w górę jeśli chodzi o popularność u was. więc dziś coś nie zwykłego. moje szczęście.
 
godzinami możemy rozmawiać, o szczęściu lecz czy to sedno sprawy nie wymaga większej pracy? o tuż to! przez ostatnie 2 lata byłam pewna, że jestem szczęśliwa lecz nie do końca jest to prawdą. my ludzie dążymy do szczęścia ale zatrzymujemy się na jest dobrze. ironia. zdałam sobie sprawę jak ciężka jest droga do szczęścia. a nawet jeśli dojdziemy do momentu jest dobrze czy od razu to dobrze zamienia się w kiepski stan? kolejna ironia. to takie błędne koło. jest beznadziejnie, więc inni nam pomagają, wstajemy na nogi, oni odchodzą, a my znowu upadami a szczęście nadal czeka daleko. szczęście to nasze docelowe numer jeden marzenia. przynajmniej ja tak mam.
 
moim prywatnym szczęściem , lub ktoś, coś co sprawia, że robię wielki krok do przodu to: Bóg, Rodzice, Dominik, Lena, Bartek, Alunia K., Alunia J., Fiona ( Natalia) i to było by na tyle jeśli chodzi o osoby, które wspierają mnie, motywują oraz jednym słowem potrafią odmienić mój pogląd na sprawę. choć wiem, że teraz jestem na dole wielkich schodów, które kierują ku szczęściu wierze, że dam rade. nie wiem ile to może mi zająć ale dam rade i nie poddam się. bo kim był by Kolumb gdyby się poddał w połowie drogi do odkrycia Ameryki? kim był by człowiek, który się poddałby na samym starcie?
 
pamiętaj! może ty jesteś kogoś szczęściem! to ty możesz dać komuś szczęście! wystarczy się rozejrzeń. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz