Translate

środa, 7 stycznia 2015

szaro za oknami ale...

szaro za oknami ale różowo przed moimi oczami!

 
czyli podsumowanie roku 2014 i oczekiwania od roku 2015!
 
 
rok 2014 był ciężki dla mnie ale nie przejmowałam się tym bo w końcu pozytywnie trzeba stąpać po ziemi. ostatnie momenty pokazały mi kto ma być w moim życiu a kto nie. udowodnili to swoim zachowaniem, ale nie mówię, że żałuje nie których znajomości. mimo małego cierpienia, każda znajomość mnie nauczyła dużo ważnych rzeczy i jak zachowywać się w danej sytuacji. burzowo tęczowy rok z moim najlepszym na całym świecie chłopakiem dał dużo motywacji ale motywacji nie zabrakło od mojej chrześniaczki, która skończyła już roczek. wzloty i upadki. dno i niebo. teraz mam ochotę wyjść na deszcz i tańczyć. tak właśnie kim jak chce być w roku 2015? osobą, która wybacza. osobą, która stoi oparciem dla najbliższych. osobą, która może być księżniczka dla tego jedynego. osobą, która jest wstanie zachować zimną krew. osobą, która potrafi kochać. osobą, która może poradzić sobie SAMA. w końcu tańczyć umiem sama, więc co za problem. :)
 
ostatnie godziny starego roku były ciężkie ale minuty które pozostały były cudowne. a nowy rok powitałam w wielkim stylu z jednymi z najważniejszymi ludźmi w moim życiu. kocham ich jak swoją rodzinę, trochę taką przyszywaną ale jednak rodzinę. doceniam to, że są i potrafią być prawdziwymi przyjaciółmi. :)
 

 

 
 








2015 bądź dobry dla mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz