Translate

sobota, 13 grudnia 2014

wskazówki zegara.

zegar się zatrzymał.

zupełnie nie mam pojęcia co się dzieje z moim blogiem. oczywiście jest moim marzeniem, ale widzę jak bardzo mało osób go czyta. nie za bardzo wiem co zrobić. usunąć bloga i może kiedyś wrócić.? święta już idą zapasem a ja nie czuje niczego. ostatnio nie jest za ciekawie, sama pogoda dobija mnie. a wchodząc tu zerkam na licznik i widzę że przez tydzień może 5 osób zagościło... co z blogiem zrobię tego nie wiem, jeśli nie zobaczę efektów pracę nad blogiem odłożę w czasie.
 
 
jak tytuł postu sam mówi za siebie. zegar się zatrzymał. a więc wzięłam się do roboty względem szkoły, rzeczy dla mnie ważnych i ważniejszych. ciężko jest wstać gdy potyka się przez szydzące śmiechy ludzi za twoimi plecami. ale zaraz docenić życie a nie się załamywać. a więc tak plany na nowy rok.? reko w Piekarach no i cudowna Praga. już plany są mniej więcej ustalone względem tych wyjazdów. no tak ale są jeszcze obowiązki :) a więc szczegółowo co zostawiam w pamięci z tego roku a co oczekuje z 2015 już nie długo. nowe plany. nowe marzenia. nowe cele. jak nie ja to kto.?! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz